Każdy kto ma firmę na pewno chce, aby wszystkie dane, które zbierają i są potrzebne, znajdowały się w jednym miejscu. Wiadomo, że potrzebne jest bardzo dużo miejsca. Tylko co zrobić, jeśli już go nie mamy? Czy są jakieś sposoby? Oczywiście, że tak. Służą do tego dyski znajdujące się w sieci. Niniejszy artykuł ma za zadanie przedstawić jakie chmury są najlepsze dla firm. Zatem jeśli kogoś interesuje ta tematyka, to powinien zapoznać się z tekstem. Być może kogoś zainspiruje i zdecyduje się na wybór którejkolwiek chmury.
Dlaczego warto przechowywać dane w chmurze?
Jak każdy wie, technologia poszła znacznie do przodu. A co za tym idzie, wiele spraw można zrobić z wykorzystaniem Internetu. Warto dodać, iż przechowywanie danych w chmurze w ostatnim czasie stało się bardzo modne. Na szczęście wybór usług jest na tyle duży, że każda firma może wybrać coś tylko dla siebie. Może opracować również jakąś swoją własną usługę, która będzie kładła nacisk na inne aspekty. To jest dobre, gdyż będzie można wybierać taką, która najbardziej sprosta naszym oczekiwaniom. Przechowywać w chmurze można wszystko nawet poufne dane, aby mieć do nich łatwy dostęp. Dodatkowo dzięki temu, możemy uzyskać do niej dostęp z dowolnego urządzenia. Ważne tylko jest to, aby mieć dostęp do Internetu. Na rynku wybór jest spory, dlatego też ciężko jest się zdecydować. Jednak to jaka zostanie wybrana do firmy, zależy tylko od nas i naszych oczekiwań. Takie rozwiązanie pozwala nam oszczędzić dość sporo czasu.
Najlepsze chmury dla firm
Na rynku jest wiele firm, które oferują tego typu usługę. Do najbardziej znanych chmur można śmiało zaliczyć:
- Dropbox Business
- OneDrive for Business
- Box
- Google Drive
- SugarSync
- Livedrive
- iDrive
- Cloud
- Mega
- Tresorit
Jednak to Dropbox business jest najpopularniejszą i najchętniej wybieraną chmurą, do przechowywania danych w sieci. Jest ona także najbardziej wszechstronna. Warto dodać, iż dla biznesu takie usługi są oczywiście płatne. Jeśli chodzi o większe bezpieczeństwo to poleca się SugarSync. Jeśli chodzi o opłacalność to wybór pada na Google Drive. A jeśli komuś zależy na bardzo dużej powierzchni, powinien zdecydować się na chmurę Mega.
Warto korzystać z chmury. To jest zdecydowanie bardziej bezpieczne od trzymania wszystkich danych na pulpicie komputera.